svar på frågor

Postat av:
vad gjorde du på nyår och fick johan din söta nyårskyss?

svar:
nej tyvärr fick han inte nyårskyssen eftersom att vi inte firade tillsammans,
dock skulle jag ha gett den till lisa, men det blev ju som det blev.
på nyår var jag först hos denice men kvällen slutade tidigt då jag och
min bästa killkompis tog hand om min syster.

Postat av: anonym

Vem drömde du om häromdan ?:)

svar:

Hahah, pontus.. jag drömde om dig din tönt. haha

Postat av: A

favorit nummer?
favorit dricka ?

svar:
11 helt klart,
mjölk slår allt!

Postat av:

vem är din bästa vän ? :)

svar:
jag har världens bästa vänner runt mig,
men dom bästa är linnéa och felicia.

Postat av: M

favorit klädesplagg? :)

svar:

Jag vet faktiskt inte riktigt,
mjukis shorts och linne kanske

Postat av: -
vad använder du för program till din cam? va heter programet som du tar bilderna med? :)

svar:

lifeframe, ett super bra program som var installerat när jag fick datorn

Postat av:
favorit teveprogram?
har du varit lika kär någon gång som du är nu?
drömresemål?
favoritfilm?
vad vill du bli när du blir stor?

svar:
glee helt klart.
nej, jag har aldrig varit så kär som jag är nu, och jag blir bara mer och mer kär för varje dag som går.
Jag skulle nog vilja resa jorden runt, få se det mesta.
den bästa filmen.. ingen aning faktiskt, har alltid haft problem med att välja det.
Jag har ingen aning om vad jag vill bli, något jag trivs med iallafall

Postat av: -

vad är det bästa du vet?
favorit låt?
favorit klädesaffär?
om du fick önska dig vad som helst va skulle det då va?

svar:

det bästa jag vet.. johan och lisa, helt klart.
no time for us (acoustic) - broder daniel
jag vet inte, bikbok och ginatricot gillar jag väldigt mycket.
jag skulle nog vilja ha ett litet eget hus precis bredvid det här.

Postat av: Anonym

Hur känner du för johan? hur länge har ni varit tsms?

svar:

vi har varit tillsammans i ett halvår om tre dagar och det jag känner för johan har jag aldrig någonsin känt för någon annan, han får mig att nå en ny nivå i livet och han är helt klart den bästa pojkvännen man kan få. jag har aldrig varit så kär som jag är i honom.

Postat av: Allt var förlorat
Vem är din bästa killkompis, hur gammal är han, hur ser han ut, vart bor han?
Vem är din bästa tjejkompis, hur gammal är hon, hur ser hon ut, vart bor hon?
Vad skulle du välja, kärlek eller vänskap?
Kan man vara vän med någon man har haft känslor för förut?

svar:

min bästa killkompis heter david och är 18 år, ska fylla 19 i år. han bor i pershagen och han är blond och lång
min bästa tjejkompis heter linnéa och är 15 år, ska fylla 16 i år. hon bor i nykvarn och södertälje och är kort och har precis färgat håret rött.
Kärlek är vänskap, och vänskap är kärlek. det hänger liksom ihop.
Ja, självklart kan man det, om båda klarar det så är det klart att man kan det.

Kommentarer
Linnéa Jansson

Innan jag läste alla frågor(hann läsa till "Hur känner du för johan? hur länge har ni varit tillsammans?") så skulle jag svara på frågorna för dig och svarade alla rätt=)



va söt du ääääär min lilla prinsessa som både är äldre och längre än mig:)

2010-02-15 22:29:00

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0