Sammanfattning av år 2009


I början utav Januari var jag mycket med Fanny, Linnéa och David och festade ofta. Den 12e blev jag och johan tillsammans igen och jag började vara mer med honom, men var fortfarande mycket med Fanny och Linnéa. Jag och lisa köpte våran systemkamera och den kom till användning. Jag färgade även mitt hår till en äckligt blond/gul färg.




i februari gjorde jag och johan slut och jag började umgås mer med Fanny och Linnéa igen. Vi var nästan varje dag. på alla hjärtans dag åkte vi tre skridskor och myste.





I mars åkte vi på klassresa till Ekerö och den här månaden var jag mest med fanny och linnéa, men jag började umgås lite med david igen också. I mars började jag även använda glasögon ett tag. Jag färgade även mitt gulblonda hår till brunt.





I april fortsatte jag att vara med fanny, Linnéa och David, men mest med fanny. En helg åkte jag iväg på distriktläger med fotbollen och vi grillade med laget. Jag använde fortfarande glasögon och här var det konfirmationsmöten.





I maj var det Konfirmationsdagen, senare samma kväll lyckades jag bryta benet på en fotbollsmatch. Vi i familjen åkte till göteborg och jag missade mycket i skolan pga mitt ben. Pershagen hade skollagsmatch i nykvarn och jag minns att jag kollade på johan och casper. Jag och Casper pratade men det var även här jag började sakna johan väldigt mycket. Jag hade med mig min data till göteborg och skrev varje dag om allt, som dock försvann senare när datan skrotades. Jag, Fanny och Linnéa var fortfarande hela tiden, rökte vattenpipa och myste. Valborg firades med några vänner men inget stort.





Jag och Casper slutade prata och det blev sommarlov. Jag började jobba på brandstationen med några utav de mest fantastiska människor jag någonsin mött. Vi spelade fotboll, umgicks och sånt. Det var med dom jag spenderade mesta delen utav juni med. Jag, fanny och linnéa åkte på allsång och malin, anton och tommy tog studenten. Juni var en utav dom bästa månaderna.




 
Sommarjobbet slutade och jag började umgås med linnéa och fanny igen. Vi var nästan hela tiden. Jag saknade johan hur mycket som helst och åkte till koster med mina kusiner en vecka. Lisa åkte iväg till malta. Fanny och björn var tillsammans så vi var hos honom några gånger. Vi var ute med båten och jag & lisa tog kort. Jag, mamma, max och lisa åkte till nåttarö för att besöka eva och august.





Jag fyllde år och jag & johan började prata igen. vi blev tillsammans och linnéa fyllde år. Här var jag fortfarande med fanny och linnéa men började umgås mer och mer med johan. Jag och fanny var ute med båten en helg och åkte till jönköping och var där över en helg. sen började skolan





Nu började jag umgås med johan nästan varje dag. En kväll var det kräftskiva hos kusinerna och en dag åkte jag, fanny och linnéa till vincent. I slutet utav september åkte jag och lisa och hälsade på malin i norrköping. Och denna månad var det dags för skolfoto





Malin fyllde år och hade fest, jag var med johan ungefär varje dag vi kunde och en kväll var vi flera stycken hemma hos fanny och elin.  en kväll var vi tjejer hos emma på tjejkväll och kvällen efter var det fest där





I november kollade jag, mamma och lisa på bio och jag var fortfarande hela tiden med johan. Vi var på cup i stockholm och tog hem allting. Vi slängde min "gamla" data och jag fick en ny.





Vi hade spex i skolan och sedan gick vi på lov. Jag och lisa åkte till malin i norrköping dagarna innan julafton. julen firade vi hemma och dagen efter var jag med johan. Dagen innan nyår hade jag och johan hemma spa och på nyår var jag hos denice men det blev en kort kväll pga lisa.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0