jag älskar livet

åhh, jag är super glad och bara en person vet varför.
jag blir så glad av sånt!


idag kom min underbara pojkvän hem till mig efter skolan,
och lisa beskriver allt väldigt bra:

"Efter skolan tittade Stina, jag och Johan på one three hill och det är så underbart bra
och sedan satt hela familjen och åt middag och skrattade och pratade om allt,
hur länge som helst! Det slutade med att jag och johan låg över
stina på köksgolvet och krigade. Haha!
Men vi vann och fick lyssna på värdens roligaste ljudklipp!"


efter det somnade jag och johan och så har vi myst och skrattat.
nu har han åkt hem och jag ska ta och sticka mössan


min älskling

Kommentarer
johan

hahaha av alla tusen bilder tar du den där jag försöker svälja min näve :)<3

2010-02-22 23:47:37

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0