I'm close behind

och jag blir så rädd när jag tänker på framtiden och allt det som redan har varit,
det som ska bli minnen och det som redan är minnen.
Vad kommer hända med mig om några år?
vart kommer jag befinna mig i livet och vilka kommer jag ha runt mig?

Men så tänker jag tillbaka på nuet och inser att jag lever världens bästa liv,
Jag har skapat minnen med de finaste personerna och kommer förhoppningsvis
att skapa nya, lika fina minnen. Jag har världens bästa personer runt mig,
en otrolig pojkvän, en fantastiskt familj & släkt och jag har underbara vänner.

För vilka tankar jag än kommer in på, så kan jag bara tänka på att jag lever
i nuet, just precis nu, och jag har allt det bästa runt om mig
och bara jag tänker på det så lyser hela min värld igen.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0