get inside

Igår hade vi vårt första nationella prov,
det känns skönt att dom börjar komma nu,
så att dom blir avklarade och man kan gå vidare.

efter skolan åkte jag hem till johan,
och vi myste med godis framför tvn.
senare på kvällen hade han träning och
då tog jag bussen hem.



idag blev det en underbar skoldag,
från och med förra veckan har jag börjat älska onsdagar,
som tidigare har varit de värsta dagarna.
jag har jordens bästa NOgrupp, som jag har tre lektioner
med på onsdagar.

senare idag blev det gymmet och för första gången
på länge blev det en väldigt bra och lyckad träning.
imorgon har vi nationella igen, i tre timmar!


jag hatar att du inte är dig själv längre,
inte den personen som jag en gång kände

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0