.

Frågor om dig och din pojkvän.

Du är tillsammans med?
Johan Carlsson
Och varför det? för att det finns ingen bättre kille!
Har han fått något smeknamn av dig? massvis
När blev ni tillsammans? 17 augusti 2009
Hur träffades ni? hockeymatch
Kände ni varandra innan ni blev ihop? nej och ja
Hur gammal är han? 15
Älskar du honom? omöligt att inte älska honom
Har du slagit honom? haha ja
Har du roligt med honom? ja, hela tiden
Skulle du kunnna bo med honom? ja, utan tvekan
Beskriv honom med tre ord? världens bästa pojkvän
Har du gjort ett sugmärke på honom? haha ja
Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? livet ut!
Får han dig att skratta? hela tiden
Säg ETT ord hur du känner för honom? älskar
Vad för slags filmer ser ni på ihop? haha, olika?

Får du fjärilar i magen när du ser honom?
har jag alltid fått
Vad har han för ögonfärg? blåa
Vad är det finaste du fått av honom? mitt halsband och armband
Har ni samma humor? hm.. ja typ
Planerar ni framtiden ihop? beror på hur man menar
Skulle han bli en bra pappa? hm... haha. klart han skulle
Vad gör han när han inte är med dig? tränar, är med sina kompisar
Är han svartsjuk på andra killar? det borde han inte iaf
Har ni bråkat nångång? ja
Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? nej
Skulle du kunna vara otrogen? aldrig, jag har ju den bästa
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? i det här förhållandet.. mindre än en vecka
Har ni samma åsikter om saker? nej, inte alltid
Vem håller i fjärrkontrollen? hm.. mest jag
Går ni ut ofta? hm.. nje
Har ni samma musiksmak? nej, fast hans duger väl..
Är hans familj trevlig? ja
Är han romantisk? haha.. om han vill så kan han

Stöttar han dig med dina drömmar och mål? ja det gör han
Har han någon fobi? hahah jaa, älgar!
Är han en djurvän? ibland
Spelar han nått instrument? nej
Är han envis? ibland
Tycker han om att resa? det gör han nog
Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? han får alltid mig att skratta!
Vad är det sötaste han sa sist? jag älskar dig

Kommer du ihåg er första kyss?
kommer aldrig att glömma
Vem sa "Jag älskar dig" först? han
Håller ni handen på stan? Ja
Blev du kär i första ögonkastet? ja!
Har ni någon speciell låt? with or without you - U2
Vem lagar bäst mat? helt klart jag
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses ? alltid!


Kommentarer
Viktorsophie

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2011-05-30 08:38:24
URL: http://viktorsophie.blogpaint.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0