eLj

och du skriver det med så perfekta ord, att jag sitter här och gråter för att det är så fint. Vi kommer alltid att vara vänner och vad som än händer nu när vi byter skolor, så ska vi aldrig sluta ses. och som du säger; vi går alltid åt samma håll, för det gör vi! jag kommer alltid att vilja vandra samma väg som dig och på något sätt så kommer alltid våra vägar att gå ihop!

Jag kommer alltid kämpa för att hålla våran vänskap vid liv. och jag vet att jag kanske inte har varit världens bästa vän på sistone, men jag ska skärpa mig. Du gör mig lycklig och med dig kan jag prata med om allt, du är den ända vän som jag kan prata med om allt. vi har varit vänner i snart tio år och vi har gått igenom så mycket, men våran vänskap.. den klarar allt!

jag älskar dig, och det vet du, att jag alltid kommer att göra!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0