But I, I love it when you sing to me

cupen i fredags gick helt okej,
och det var riktigt kul att spela,
dock tyckte inte min hals om det alls.
vid ett kom vi hem och jag somnade direkt.

igår kom världens bästa pojkvän på morgonen
och la sig bredvid mig när jag låg och sov,
på kvällen kom mormor, eva och august och vi
hade schlager kväll här hemma
med kräftor, räkor och annat mys.

imorse gick vi upp sent och kollade på
american pie. efter det tog vi en dusch.
vid fyra åkte han hem och vid sju åkte jag och
kollade på våran träning.

lägger in bilderna från cupen så fort jag hittar sladden


och jag önskar att jag såg ut som dig

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0