17 februari 2010



idag är det ett halvår sen vi blev tillsammans och
jag älskar dig mer än du någonsin kommer kunna förstå.
dom där fjärilarna i magen som man får när man är sådär nyförälskad,
dom har alltid funnits där, enda sen första dagen jag såg dig.
jag blir bara mer och mer kär i dig för varje dag som går,
jag går runt med fjärilar och den bubblande känslan i magen, varje dag.
du är för bra för att vara sann!
jag vet inte vem jag hade varit eller vad jag hade gjort utan dig.
men du får mig till att bli en bättre människa.

jag har alltid haft problem med att vara med killar men med dig är det
helt annorlunda och jag har aldrig känt så förut, det är underbart.
med dig kan jag vara mig själv och jag känner mig trygg.
Du har visat mig vad riktig kärlek är och vad älska är,
för jag har aldrig älskat någon annan än dig.

varje dag du inte är med mig känner jag mig ensam,
och alla de dagar som jag tvingas somna och vakna upp utan dig är hemska.
jag älskar att somna i din underbara famn och vakna upp bredvid dig
och se ditt nyvakna ansikte le det vackraste leéndet som finns.

Du gör mig till den lyckligaste människan på jorden och ingen kommer någonsin
att kunna älska dig så mycket som jag gör, inte ens komma i närheten.
så fort jag får sms eller det ringer så blir jag varm i hela kroppen och 
hoppas att det är du. Jag älskar att göra ingenting med dig,
för med dig blir ingenting allting.

i hela mitt liv har jag väntat på någon som dig.
du är den finaste någon kan få, och jag har fått den
turen som har dig. och det finns ingenting
som gör mig lyckligare.
så länge du vill och lite till, så är jag din.
jag kommer att älska dig för evigt,
världens bästa pojkvän


Johan Carlsson ♥ Stina Björklund
- jag skulle inte klara en enda dag utan dig

With every bit of me, with all my heart
with every single breath I'm gonna love you
fall into my arms tonight, and make it allright
if you ever come to doubt these words
let me be the one to break it to you

I will love you endlessly,
with every bit of me


Kommentarer
felicia

jag är så glaad för eran skull vännen. det låter inte seriöst alls när jag sitter här och skriver kanske. men du ska verkligen förstå att jag är det, hihi puss och kram stinisen (L)all lycka till ER!

2010-02-17 16:43:45
URL: http://efsoderstrom.blogg.se/
ida henriksson - live your life

ni är så fina tsm! <3 grattis :)

2010-02-17 17:46:19
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/
fanny

Asså ni är så sjukt gulliga och jag är så glad för eran skull! <3

2010-02-17 20:08:52
URL: http://smakie.blogg.se/
Natalie

Aaw va gulligt, grattis (:

2010-02-18 00:18:51
URL: http://lavendelmos.bubbleroom.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0